امير علي جونمامير علي جونم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره
وب  همكلاسي هاوب همكلاسي ها، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

همکلاسی ها

۷ نکته برای طراحی اتاق مشترک دختر و پسر

1393/6/16 11:30
1,762 بازدید
اشتراک گذاری

طراحی اتاق،طراحی اتاق کودک،طراحی اتاق دختر و پسر،دکوراسیون اتاق بچه

در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک برای کودک دختر و پسر باید از ایده‌ها و رنگ‌های خنثی استفاده کرد تا در میان هم دختر و هم پسر دارای محبوبیت باشند. خواهر و برادرها گاهی با هم از یک اتاق استفاده می‌کنند و این امر طبیعی است و نباید محبوبیت در این اتاق خواب را برای هیچ کدام از آنها بی‌اهمیت در نظر گرفت. در ادامه به بررسی هفت نکته و راهکار برای انجام یک طراحی خنثی خواهیم پرداخت:
سایت خانه زیبا: در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک برای کودک دختر و پسر باید از ایده‌ها و رنگ‌های خنثی استفاده کرد تا در میان هم دختر و هم پسر دارای محبوبیت باشند. خواهر و برادرها گاهی با هم از یک اتاق استفاده می‌کنند و این امر طبیعی است و نباید محبوبیت در این اتاق خواب را برای هیچ کدام از آنها بی‌اهمیت در نظر گرفت. در ادامه به بررسی هفت نکته و راهکار برای انجام یک طراحی خنثی خواهیم پرداخت:

۱٫ انتخاب یک تم: لازم نیست تم انتخاب شده شما اتومبیل یا گل باشد زیرا باید از یک تم خنثی استفاده کنید. استفاده از تم ابزار موسیقی یا حیوانات ایده هیجان انگیزی‌ است، اگر چه می توان با ایجاد تم اعداد و یا اشکال هندسی به آموزش آنان نیز کمک کرد.

۲٫ انتخاب تخت و کمد کودک برای آینده : معمولاً تخت و کمد کودک دختر و پسر با یکدیگر تفاوت دارد، اما برای انتخابی خنثی و مشترک بهتر است از رنگ‌های سفید یا سیاه و سفید استفاده کنید تا در آینده نیز بتوان از آنها استفاده کرد.

۳٫  چند رنگ خنثی: چند رنگ خنثی در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر عبارتند از رنگ سبز، زرد، کرم، بنفش و نارنجی که با رنگ‌های ترکیبی قهوه ای، قرمز و طلایی به خوبی می‌توان اتاقی محبوب برای استفاده مشترک دختر و پسر طراحی کرد.

۴٫  میز و صندلی کامپیوتر ساده: اغلب طراحی‌های مربوط به میز و صندلی کامپیوتر برای کودکان با ایجاد نقش و نگارهای خاص دخترانه یا پسرانه صورت می‌گیرند. بهتر است برای رسیدن به انتخابی خنثی از میز کامپیوتر و صندلی ساده بدون نقش و نگارها استقبال کنید.

۵٫ استفاده از استیکر: ایده استفاده از استیکرها یا همان برچسب‌های دیواری ایده بسیار ارزان قیمت با تغییرات زیاد برای ایجاد محیطی محبوب در میان دخترها و پسران است.

۶٫  انتخاب یک الگوی الهام بخش: اگر شما در انتخاب رنگ‌ها و طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر تردید دارید می‌توانید با الگوبرداری از طرح‌های موفق و اجرای آن با رنگ‌های خنثی اتاقی زیبا طراحی کنید. برای موفقیت‌های بیشتر در این زمینه و رسیدن به هارمونی مناسب‌تر می‌توانید از رنگ‌های خنثی در ملافه و رنگ فرش‌ها نیز بهره ببرید.

۷٫ تزئین اتاق با حروف الفبا: از ابتدای نام کودک خود برای تزئین اتاق و تخت خواب او استفاده کنید این کار نه تنها فضایی خنثی برای داشتن اتاق خوابی مشترک ایجاد می‌کند که شما با کمترین هزینه می‌توانید تزئینی زیبا و محبوب در اتاق خواب مشترک دختر و پسرتان ایجاد کنید.

 

منبع : اینترنت

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به همکلاسی ها می باشد